FIRESC

Află de ce nu reușește să spună ce gândește și își dorește, se eliberează de blocaje și își însușește tehnici pe care le va aplica toată viața..

lei499.00

Ce va învăța la fiecare etapă pentru a ajunge la misiunea dorită..

OBȚINEREA ÎNCREDERII DE SINE

Din cele șase temeri fundamentale care stau în calea încrederii în sine, frica de critică este cel mai acut resimțită de copii. Teama că vor fi aspru criticați de profesori și părinți sau privirile ori zâmbetele cu subînțeles ale colegilor, pur și simplu le paralizează încrederea în propria persoană. 

Iată ce beneficii va avea copilul tău, dacă va participa la programul FIRESC, după prima lecție în care vom aborda tema ,,frica si curajul”:

-va învăța să anticipeze problemele, dar fără a face din asta motive permanente de îngrijorare, iar astfel va evita să mai reacționeze din frică;

-va ști cum să comunice problemele cu care se confruntă și se va elibera de emoțiile generate de acestea;

-va afla cum să evalueze corect problemele și va avea o perspectivă realistă a acestora;

-va aprecia problemele, căci acestea creează oportunități de creștere și dezvoltare.

De teama eșecului, mulți copii se tem să mai încerce. Misiunea mea este să le arăt că din orice greșeală sau eșec pot învăța ceva, dacă rămân deschiși. Învață, eșuează. încearcă din nou!
 
În cadrul programului FIRESC, pregătit special pentru copilul tău, el va învăța:
 

-să accepte că este om și nimeni nu e perfect;

-să facă haz de necaz (e important să ne păstrăm umorul în anumite situații de eșec);

-să rămână cu o perspectivă corectă asupra experienței avute;

-să nu se autocompătimească mai mult de 24 de ore;

-să nu renunțe.

De îndată ce a ajuns să își cunoască fricile și a învățat cum să reacționeze în fața succesului, dar și a eșecului, îi va fi mai ușor să creeze relații sănătoase cu ceilalți.

Comunicarea cu ceilalți este esențială pentru întărirea tuturor relațiilor, dar știe el oare cum să comunice eficient ceea ce simte sau gândește?

Astfel, el va afla că, pentru a ajunge să stabilească relații în cadrul unui grup, e nevoie:

-să se concentreze mai întâi pe relațiile de la persoană la persoană;

-să înțeleagă importanța celor trei componente ale comunicării: cuvintele, tonul vocii și limbajul corporal;

-să afle tehnicile de conectare cu ceilalți la nivel vizual, intelectual și emoțional.

Imaginea de sine reprezintă modul cum copilul se simte în legătură cu propria persoană și cum se simt ceilalți în legătură cu el. Pentru a-și îmbunătăți imaginea de sine și pentru a crește încrederea în el, copilul va învăța:

-să se simtă bine în legătură cu propria persoană;

-să schimbe dialogul cu propria persoană;

-să se simtă bine în legătură cu ceilalți;

-să facă lucruri bune pentru el, dar și pentru ceilalți și să adauge valoare în viața lui și a celor din jur.

Copilul care are încredere în sine prezintă performanțe ridicate la școală, iar mai târziu, când va ajunge adult, va avea parte de satisfacție profesională puternică.

Aud mulți părinți de adolescenți plângându-se de aceștia că sunt iresponsabili, că nu iau deciziile asumat sau că nu-și gestionează bine timpul, astfel încât să reușească să ducă la bun sfârșit ceea ce au început. 

Mulți părinți se gândesc că trebui să fi greșit ei pe undeva, de copilul lor a ajuns să se comporte așa. Alții dau vina pe școală și pe profesori că nu i-au învățat cum să se descurce. 

Adevărul este că adolescența vine cu o serie de modificări în comportamentul copiilor, uneori  fiind de nerecunoscut de către părinți. Așa se face că, dacă înainte era ascultător, își făcea ordine în cameră și te ajuta la treburile casei, acum țipă, îți dă replici usturătoare, camera lui e un dezastru, iar prin casă abia dacă îl mai vezi ridicând un pai de pe jos.

Și totuși, ce ne facem? Cum îl determinăm să devină responsabil?

Întrucât cei mai mulți adolescenți asociază responsabilitățile cu pierderea libertății, aceștia își manifestă frustrarea închizându-se în camera lor sau evitând discuțiile cu părinții.

În cadrul modulului II din programul FIRESC, responsabilitatea va fi una dintre temele abordate, astfel încât copilul va învăța:

  • să își schimbe optica asupra responsabilităților;
  •  să perceapă responsabilitățile și angajamentele ca oportunități de a progresa și a se maturiza;
  • că responsabilitatea reprezintă un fel de investiție pe care o face în prezent pentru a primi beneficiile în viitor.

Astfel, copilul tău se va transforma din persoană pasivă în persoană activă și asumată.

De câte ori l-ai rugat să ducă la bun sfârșit o sarcină, iar copilul tău a amânat atât de mult până când a intrat în criză de timp?

Da, te înțeleg perfect!

Copiii au, de prea multe ori, tendința de a amâna lucrurile deoarece cred că pot scăpa în felul acesta de ele. Însă, cu cât le amână mai mult, cu atât devin mai tensionați, mai nervoși și lipsiți de idei. Pur și simplu, amânarea îi blochează.

Pentru a acționa eficient, el are nevoie să preia inițiativa. În cadrul acestei discuții, copilul tău va învăța cum să facă acest lucru și să scape de  autosabotare.

Copilul tău visează să ajungă departe în viață, are țeluri mărețe, își stabilește obiective îndrăznețe, însă doar la modul ideal?  

La finalul acestei lecții va afla că totul stă în puterea sa, că succesul pe care-l poate obține va veni odată cu schimbarea obiceiurilor care-l trag în jos.

Autodisciplina îi va aduce o serie de beneficii, printre care:

  • îi va conferi control asupra deciziilor luate;
  • va deveni mult mai activ, energic și dornic de mai mult;
  • va găsi mai ușor și mai rapid soluții pentru problemele pe care le are;
  • va finaliza cu succes orice acțiune începută;
  • se va bucura de rezultatele obținute;
  • va scăpa de sentimentele negative de inutilitate;
  • va deveni model pentru alți copii.

Află că influența pe care copilul tău o are în această lume poate să facă diferența. Ce fel de influență va avea? Asta depinde doar de el.

La finalul acestei sesiuni, copilul tău va ști cum:

  • să-și crească influența pentru a schimba lucrurile în jurul lui;
  • să își stabilească valorile care să-l ghideze în alegerile pe care le va face în viitor;
  • să ofere ajutor voluntar și necondiționat;
  • să asculte activ ce au ceilalți de spus;
  • să ofere feedback.

Fiecare copil s-a născut cu un potențial pentru lucruri mărețe. El poate învăța acum, la vârsta adolescenței:

  • cum să aleagă corect calea pe care o va urma;
  • cât de sus dorește să țintească;
  • cât de mult este dispus să lucreze pentru a depăși ștachetele stabilite.

Acum are ocazia de a învăța cum să facă alegeri bune pentru el, cum să-și petreacă timpul, cu cine să-l petreacă și la ce trebuie să renunțe atunci când rămâne fără timp.

Va afla astfel că fiecare prioritate pe care și-o stabilește și fiecare acțiune pe care o întreprinde are consecințe și că stă în puterea lui de a decide ce face cu viața, timpul și energia lui.

Copilul tău va afla cum se stabilesc obiectivele după metoda SMART.

SMART este un instrument eficient care oferă claritatea, concentrarea și motivația de care are nevoie pentru a-și atinge obiectivele.

Prin această metodă, copilul își va putea îmbunătăți capacitatea de a vedea obiectivele îndeplinite, căci va fi încurajat:

  • să le definească mai întâi;
  • să caute resursele de care are nevoie;
  • să stabilească o dată de finalizare.

Pe măsură ce va învăța cum să se folosească de această metodă, copilul tău va putea să facă mai ușor față presiunilor zilnice de la școală sau de acasă, iar asta îi va crește încrederea în capacitățile lui de a se organiza.

Ritmul accelerat în care se desfășoară totul în jurul nostru se observă inclusiv în activitatea copilului. Începând cu școala, care-l solicită foarte mult, continuând cu activitățile extrașcolare și extracurriculare și încheind cu solicitările părinților de a-și organiza camera, lucrurile personale și timpul alocat sarcinilor dintr-o zi, totul pune o presiune extraordinară pe umerii copilului tău, fie el și adolescent.

De aceea, el are nevoie de suport în organizarea eficientă a timpului, de tehnici de management al timpului care să-l ajute să jongleze cu toate activitățile dintr-o zi. 

Iată câteva dintre beneficiile pe care le va avea în urma acestei lecții:

  • va deveni mult mai organizat;
  • va învăța valoarea timpului;
  • va deveni mai conștient de obiectivele sale;
  • va descoperi care sunt activitățile care nu-i aduc beneficii într-o zi;
  • va învăța să renunțe la activitățile inutile și consumatoare de timp;
  • va învăța cum să-și dozeze energia dintr-o zi, astfel încât să devină din ce în ce eficient;
  • va afla că amânarea nu este o soluție, ci aduce doar stres suplimentar.

Ultima întâlnire va fi una exclusiv de aplicabilitate a celor studiate pe parcursul celor 11 întâlniri. 

Copiii vor putea adresa întrebări pentru care nu au aflat răspunsul în celelalte sesiuni.

Va fi o discuție deschisă, în care fiecare va fi liber să întrebe, iar ceilalți vor fi încurajați să răspundă. 

În cadrul acestei întâlniri, copiii vor exersa:

  • tehnicile de adresare a întrebărilor
  • tehnicile de ascultare și tăcere
  • tehnicile de oferire a feedback-ului

CE POȚI FACE PENTRU COPILUL TĂU?

Îl invit pe copilul tău într-o călătorie de 4 sesiuni/modul, în care să discutăm despre lucruri și acțiuni concrete care-l vor ajuta să își recâștige încrederea de sine.Toate aceste lucruri le-am testat mai întâi pe mine, apoi cu copiii mei și cu cei de la școală.Astfel, mi-am ajutat fiicele să facă față presiunii de la școală, prin exerciții de conștientizare a atuurilor și punctelor forte pe care le au, prin tehnici de creștere a imaginii de sine, prin încurajări și laude reale, țintite pe ceea ce le-a reușit de fiecare dată fără prea mult efort.Am învățat să ne bucurăm împreună de succes, dar și cum să extragem lecțiile din eșec, astfel încât să nu mai trăiască emoțiile care o blocau. Le-am oferit trucuri de relaționare cu ceilalți și le-am încurajat să își lărgească cercul de prieteni, astfel încât să nu rămână atașate emoțional de o singură prietenă. 

Acum, ambele fete au prieteni cu care împărtășesc aceleași valori, cu care își petrec timpul eficient și care au o influență pozitivă asupra lor.Așadar, îl invit și pe copilul tău să muncim împreună pe o structură clară și testată!Asta înseamnă să fie dispus să dedice în jur de 1,5 ore pe săptămână atelierelor de dezvoltare personală. La fiecare curs live va primi sfaturi, sugestii și va exersa alături de alți copii de vârsta lui tehnici de creștere a încrederii în sine.Toată această experiență o vom face sub formă de dezbatere. Vom discuta liber, fără teama de judecata celorlalți și cu încrederea că tot ceea ce vom face va avea ca scop precis dezvoltarea lor personală.La finalul acestor sesiuni, copilul tău va avea tehnicile și abilitățile necesare să lupte cu fricile și teama de eșec. Sunt 4 teme mari/modul pe care le voi aborda cu copilul tău, astfel încât la finalul programului să vezi un copil încrezător în propriile-i forțe.

DIN PĂCATE, MULȚI COPII ȘI ADOLESCENȚI SE AFLĂ ÎN ACEEAȘI SITUAȚIE

Modul în care se percep pe ei înșiși din punct de vedere fizic, emoțional, mental și spiritual formează imaginea de sine, iar ei se privesc uneori cu atâta supărare, de ți se rupe sufletul!

Și cum imaginea de sine contribuie esențial la construirea încrederii de sine, vă imaginați cum stau și la acest capitol. Mulți și-au pierdut credința că mai pot reuși într-un anumit context, le e greu să creadă că își mai pot îndeplini obiectivele și atunci abandonează ori trăiesc o frică ce-i paralizează. 

sad, child, boy-219722.jpg

CUM SE VA TRANSFORMA COPILUL TĂU ÎN URMA PROGRAMULUI FIRESC..

La finalul programului, copilul tău va reuși:

  • să recunoască emoțiile generate de eșec;
  • să depășească starea de tristețe și să se concentreze mai mult pe lecțiile pe care le poate învăța dintr-un eșec;
  • să acționeze cu curaj pentru a face cele mai bune alegeri;
  • să își creeze mai ușor relații de la persoană la persoană sau în cadrul grupului;
  • să își schimbe dialogul cu propria persoană pentru a-și îmbunătăți imaginea de sine;
  • să se concentreze pe punctele forte pentru a putea să se bucure de succes;
  • să își identifice punctele slabe și să acționeze pentru a le îmbunătăți;
  • să învețe cum să spună ,,nu” atunci când ceva nu e pe placul lui;
  • cum să răspundă cu ,,da” oportunităților care apar în viața lui;
  • să celebreze succesul, dar să rămână modest;
  • să capete mai multă încredere în ceea ce știe și poate.
  • să ducă la bun sfârșit o sarcină, fără a fi supravegheat de cineva
  • să preia controlul asupra alegerilor pe care le va face
  • să își asume rezultatul alegerilor făcute și să nu mai dea vina pe alții
  • să rămână concentrat pe o sarcină până o va duce la bun sfârșit
  • să ia în calcul consecințele, înainte de a acționa.
  • TEHNICI DE CREȘTERE A IMAGINII ȘI ÎNCREDERII DE SINE
  • CUM SĂ LUCREZE CU FRICA ȘI SĂ PRACTICE MAI MULT CURAJUL
  • CUM SĂ FACĂ FAȚĂ EȘECULUI, CĂCI FĂRĂ EȘEC NU EXISTĂ SUCCES
  • CUM SĂ CONSTRUIASCĂ RELAȚII SĂNĂTOASE ȘI SĂ COMUNICE EFICIENT CU CEI DIN JUR
  • CUM SĂ DEVINĂ RESPONSABIL ȘI ASUMAT
  • TEHNICI DE STABILIRE A PRIORITĂȚILOR
  • STABILIREA OBIECTIVELOR SMART
  • TEHNICI DE MANAGEMENT AL TIMPULUI

Cursul se desfășoară online, pe Zoom, astfel:

Grupa I (9-11 ani), joia, ora 17.30

Grupa II (12+ ani), joia, ora 19.00

Grupa III (6-8 ani), sâmbăta, ora 10.00

BONUSURI

pe lângă tot ce ți-am prezentat mai sus, va primi o serie de bonusuri valoroase pentru creșterea lui.

lei499.00